Wij raden je aan om relevante bestanden te uploaden bij het onderdeel dat relevant is. Je kunt bijvoorbeeld huurovereenkomsten opslaan bij dossiers (want het is gelieerd aan een woning met huurders) en een opdracht tot dienstverlening bij een woning (want het is gelieerd aan een bepaald object).
Een bestand kun je vervolgens uploaden onder een bepaalde categorie. Hiervoor klik je op "Bestanden kiezen" en selecteer je de bestanden die je wil uploaden. Let op: er geldt een limiet van 50mb per bestand!
In bovenstaande afbeelding zie je de verschillende mogelijkheden genummerd. Je kunt een selectie documenten maken door het selectievakje voor de bestandsnaam aan te vinken. Hieronder vind je per nummer wat je kunt doen:
- Als je een bestand hebt geselecteerd kun je deze selectie mailen naar een nader te bepalen contactpersoon. Een scherm verschijnt waar je vervolgens contactpersonen kunt selecteren en een bericht kunt schrijven. Op deze pagina vind je hier meer informatie over.
- Je kunt geselecteerde bestanden digitaal laten ondertekenen. Op deze pagina vind je meer informatie over de mogelijkheden.
- Het geĆ¼ploade bestand kan omgezet worden naar een PDF-bestand. Als je op deze knop klikt zal het PDF-bestand worden aangeboden als download. Let op: dit is geen vereiste voor digitaal ondertekenen!
- Het bestand wordt aangeboden voor digitale ondertekenen. Op deze pagina vind je meer informatie over de mogelijkheden. Wil je meerdere bestanden laten ondertekenen? Selecteer dan de bestanden en klik op "Onderteken selectie" (1).
- Het bestand wordt verwijderd.
Het originele bestand kun je ook weer downloaden als je op het bestand zelf klikt!