Takenoverzicht

Takenoverzicht

In het takenoverzicht vind je een overzicht terug van alle taken die er in Pararius Office zijn aangemaakt. Het takenoverzicht vind je onder "Taken".

Is er een taak aan je toegewezen? Dan zal je een notificatie in de vorm van een rood cirkeltje zien naast "Taken". 


Ook zal een aan jou toegewezen taak extra uitgelicht worden (d.m.v. dikgedrukte letters). Dit houdt in dat de taak "ongelezen" is en daardoor nog opgepakt moet worden!

Overzicht

Het takenoverzicht maakt het makkelijk om in één oog opslag te zien welke taken er nog open staan binnen jouw bedrijf. Als je bijvoorbeeld op "Vervaldatum" klikt dan worden de taken gesorteerd op datum (hetzelfde gebeurt ook bij andere sorteringen zoals "Taaknaam" of "Status"). 
 Het is mogelijk om meerdere taken te selecteren door middel van de selectievakjes. Bovenaan de taken zie je de mogelijkheid om meerdere taken tegelijk te voltooien, te verwijderen of op (on)gelezen te zetten. Als je op het adres van een object (huisicoontje), de contactpersoon of het adres van een dossier (dossiermap-icoontje) klikt dan opent meteen de pagina die daarmee correspondeert.



Ook kun je alleen alle taken binnen een periode tot een bepaalde vervaldatum tonen. Zo maak je het dus mogelijk om bijvoorbeeld alle taken voor de komende (werk)week te tonen. Ook kun je aan de rechterzijde snel een taak aanmaken door op "Taak toevoegen" te klikken. 


Filters

De mogelijkheid om filters toe te passen in je takenoverzicht vind je onder de oranje knop "Filters". Denk bijvoorbeeld aan alleen je eigen taken of alleen taken die voltooid zijn. Standaard zal er een filter actief staan welke je alleen "Open" en "Wachtende" taken toont.
Wil je onder "Status" of "Type" meerdere filters selecteren? Druk dan "CTRL" in op je toetsenbord en selecteer met je muis de opties die je wil selecteren. Ook kun je ze selecteren door te slepen met je muis. 

Taken bij dossiers, objecten en contacten

Wanneer een taak is gekoppeld aan een dossier, object en/of contact dan zal de taak ook zichtbaar worden op de pagina van dit dossier, object en/of contact. 
Dit ziet er bij een contactpagina als volgt uit:
Het "Taken-tabblad" op de pagina van een dossier, object of contact ziet er dus hetzelfde uit als het Takenoverzicht. Het enige verschil is dat enkel taken worden getoond die gekoppeld zijn aan dit dossier, object of contact. Ook kun je hier een taak toevoegen die meteen gekoppeld zal worden. 

    • Related Articles

    • Tabbladen bij contacten

      In elk contact vind je aan de bovenkant nog verschillende tabbladen. In het tabblad "Details" vind je alle gegevens van dit contact. Op deze pagina vind je meer informatie over het wijzigingen van deze gegevens. Hieronder vind je een beknopte uitleg ...

    Heb je vragen?

      Mis je iets?

      Geef aan ons door wat je mist of wat onduidelijk is! We zullen dan ons best doen om jouw suggesties te verwerken.